Kello on 10.35 ja kävin juuri vaa'alla, olen vähän epävarma tuloksesta, koska olen poikaystävän luona ja hänellä on sellainen 'ei-digitaalinen' vaaka, joka näyttää 2-3 kiloa yläkanttiin, koska vaa'an nollakohta on säädetty väärin tms. Mittari pysähtyi 62 kg kohdalle ja siitä sitten -2 kiloa.... en kyllä usko, että olen viikossa laihtunut yli neljä kiloa, etenkin kun olen syönyt hyvin, enkä pitänyt mitään nälkäpaastoa. Eilen kävin omalla digitaali vaa'alla suurinpiirtein samoihin aikoihin kuin nytkin ja painoa oli 63,1. Minusta se kuulostaa uskottavalta, joten merkitsen sen tähän.

Paino: 63,1

Vyötärö: 72 cm

Lantio:  91 cm

No oho, kyllähän noita senttejä on sittenkin lähtenyt... etten vain olisi kiristänyt liikaa mittanauhaa... ei... samat tulokset tulee.


Menen tänään vielä omalle asunnolleni punnitsemaan itseni omalla vaa'alla, mutta siihen mennessä olen jo syönyt lounasta ja juonut kahvit yms. joten se menee sitten yläkanttiin.

Olen tämän viikon ajan ollut crosstrainerilla melkein joka päivä. Maanantai ei ollut, koska podin oksennut krapulaa. Crossailu ei tuntunut hyvältä idealta siinä kunnossa. Samana päivänä tuli syötyä pakastepitsa ja puolikas sipsipussia, mutta mahani tyhjeni vessanpönttöön, ei varmaan kerinnyt noiden tuotteiden epäterveelliset ainesosat juurikaan imeytymään kehooni. En hyväksy oksentamis tyylistä laihdutus tapaa, olen itse tehnyt niin tyhmyyspäissäni, mutta pelästyin pahan päiväisesti että oksennus  rupesi tulemaan ilman yrittämistäkään kun söi kotiruokaa vanhempien luona. Ja samoin joskus kauan aikaa sitten pidetyt nälkäkuurit aiheuttivat samaa, tuli älyttömän huono olo kun söi normaalia ruokaa. Ei tälläistä enää.

Mutta eksyin aiheesta. Maanantaina siis ei crossia, kaikkina muina päivinä kyllä. Otan aamulla... tai kun herään ja olen kahvit saanut juotua... 10 minuutin treenin ja illalla 15-20 minuutin treenin. Eilen tuli uusi ennätys crosstrainerissa! Crossailin iltasella 22 minuuttia ja tunnin päästä 15 minuuttia, ja vielä senkin jälkeen tuntui että voisi jaksaa lisää, mutta alkoi olemaan myöhä.

Syönyt olen. Aamurutiineihin kuuluu kaksi kuppia kahvia ja jogurttia ja banaani. Päivän mittaan napsin raejuustoa, hedelmiä, hieman pähkinöitä, salaatin yms. ja illemmalla syön kunnon ruuan.

Viikonlopun treenaus mahdollisuuksista en vielä tiedä. Tänään pääsen vielä normaaliin tapaan kuntoileen, mutta lauantaina tulee yövieraita. En kyllä kehtaa poikaystävän ja omien kavereideni läsnä kuntoila tuolla laitteella :S