Kuten otsikko kertoo kävin lääkärillä. Oikeastaan kynekologilla, joka kertoi minulle asian jota olinkin epäillyt. Olen runsaat kuukautiset omaava tyttö, jolle täten kertyy melko paljon nestettä kerran kuussa. Ja neste vaikuttaa myös painoon. Nyt mulla ei ole mitään syytä hyppiä seinille jos vaaka näyttää vähän enemmän kuin normaalisti joka 30. päivä. Tosin mun ei tarvi muutenkaan enää ehkä yhtään hyppiä vaa'an takia seinille, nimittäin sain reseptin ehkäisyvalmisteeseen. Ny lähtee ehkäisyrengas käyttöön!

Huomenna tai ylihuomenna menen vielä verikokeisiin, haluan tietää yleisen terveydentilani ja arvoni.

Ja kiltti lääkäri varoitti kivasti etukäteen, että seuraavat kuukautiseni ovat melko varmana kivuliaat  ja että saattavat alkaa jo huomenna vaikka omien laskelmieni mukaan vasta viikon päästä . Niin kamalalta kuin se kuulostaakin niin suurin syy miksen todellakaan halua tähän elämäntilanteeseen lasta on se, että olen viimein päässyt hyvään kuntoon ja hoikistunut reippaasti (jopa kiinteytynyt), en tahdo vartaloani heti ensikättelyssä pilalle kaiken tämän vaivan jälkeen >_<. melko pinnallinen syy, mutta syy se on sekin. Eikä biologinen kelloni muutenkaan tikitä tippaakaan. Monella mun ikäisellä luokkakaverilla on jo lapsi jos toinenkin ja ne on jo aika isojakin. Itse en ole nähnyt järkeväksi kiinnittäytyä noin vahvasti näin nuorella iällä, kun vielä on vapaus niin pitää nauttia. Lapsen jälkeen se sitten onkin pois. Vaikka ehkä silloin tuleekin muita iloja. No mutta silti. Perheellisenä ei pääsekään ihan tuosta vain vetäisemään Indiana Jones tyylistä seikkailuretkeä, että se olisi mulle unelmaloma, päästä jonnekin tekemään jotain

Mietin tässä paino tavoitettani. Se voisi olla tuo 55 kiloa. Viime viikolla siihen oli matkaa 4 kiloa. Saas nähdä onnistuuko kevääseen mennessä. Tähänkin hetkeen asti painonpudotukseni on ollut suht hidasta, mutta varmaa. Ehkä se paino myös paremmin pysyy näissä luvuissa.