Onpas taas mukamas ollut kiirettä, eikä tännekään ole kerinnyt kirjoittamaan! No on tässä oikeasti vähän kiire ollutkin, sain kesäksi, tai ainakin juhannukseen, asti töitä tutuntutunkaverin kautta puutarhan ulkomyymälästä. Siinä hommassa tulee itsestään liikuttua. Itse kun olen melko ahkera, enkä jaksa seistä tumput suorina niin häärään menemään koko aika, kävelyä ympäri myyntialuetta ja kukkien kimpussa häsläämistä, kyykkyyn ylös työtä lähes koko aika. Työpaikalle on matkaa noin 6-8 kilsaa ja kuljen sen pyörällä satoi tai paistoi koska pyörällä pääsee nopeammin kuin bussilla. Iltavuorossa olen vasta ollut ja se on osoittautunut pahaksi muun liikunnan kannalta. Sitä kun tahtoo töiden jälkeen omaa aikaa palautua ja kiva poikaystävääkin on nähdä. Sitä tulee herättyä aamulla > töihin > nukkumaan. Tänään oli ensimmäinen aamuvuoro ja ihanaa tulla kotiin ihmisten aikaan ^^ Olen myös työaikana syönyt aivan kamalasti, johtunee energian kulutuksen lisääntymisestä? Mutta tänään toinen työkaverimummeleista tokaisi kun nostelin valuvia housuja ylöspäin, että olen olen laihtunut ja etenkin kuulemma kasvoista. No juuri ostin vyön, oli pakko kun pyöräilessäkin ne valuu. En ole punninmnut itseäni nyt kahteen viikkoon, itseasiassa ei hirveästi jaksa edes pyöriä tuon vaa'an kimpussa.