Olen myymässä muutamia tavaroita mistä saan sen verran rahaa, että voisin aloittaa jonkunuuden harrastuksen liikunnan parissa. Pari päivää olen nyt miettinyt mitä se olisi... olen harkinnut ratsastusta, tanssia, kuntonyrkkeilyä, tankotanssia... tämä viimeinen kiinnostaisi minua eniten, mutta se on ehkä hieman liian kalliin puoleinen laji, koska minulle jäisi varaa 10 käyntikertaan ja missäs sitä sen jälkeen harjoittelisi...paikallisissa strippausbaareissa? mahdollisesti joskus menen tankotanssia kokeilemaan, mutta silloin minulla on kyllä työpaikka ja ostan asuntoon oman tangon missä harjoitella. Se se haave olisi <3

Mutta nyt tuli tutkittua elixian sivuja ja sen jäsenyys vaikuttaisi jopa kohtuuhintaiselta. Ilmeisesti jäsenyysmaksulla pääsee erilaisille tanssi ja kuntoryhmiin. Kuulostaa hyvälle. Strip aerobic kiinnostaisi ja salsa. Zumbaan en taida mennä pelkästään sen takia, että ne on liian suosittuja.