Lääkärin varoituksesta huolimatta kuukautiset eivät ole tänään alkaneet. Eli siis enköhän itse tiedä paremmin, että ne alkavat reilun viikon päästä. Se minua tässä mietityttää, että ko. lääkäri näki jo tässä vaiheessa, että sisälläni oli runsaasti sitä kohtulimaa, verta ja nestettä, niin kuinka paljon se vaikuttaa painoon? Uskallanko miinustaa huomisesta punnituksesta edes 100-200 grammaa? Minulla ei ole minkäänlaista käsitystä kuinka paljon tuo nostaa painoa ja kuinka paljon se vielä sitä nostaa viikon ajan ennen h-hetkeä.

Enkä mennytkään verikokeeseen, koska ei ole varaa maksaa. Täytyy pyytää lähete lääkäriltä, että saa sen ilmaiseksi. Turhaan olin 12 tuntia syömättä :D

Uudessa evita lehdessä oli juttua valkoisen viljan vähentämisestä ruokavaliosta. Mielestäni se oli ehkä turhankin lyhyt juttu, mutta kyllä siitä ihan perus kuvan sai asiasta. Saman lehden testeissä oli muokkaushoidot selluliittille ja paikalliselle rasvalle. Se oli ihan mielenkiintoinen ja kaikista näkyi tuloksia melko nopeasti, kalliitahan ne on. Itse olin aikaisemmin nähnyt tv:stä lyhyen jutun alipaine laitteista, lehdessä sitä kutsutaan hypox -pyöräksi. Jos minulla olisi liikaa rahaa, niin kokeilisin heti :D, samassa jutussa myös kerrottiin, että nämä muokkaushoidot sopivat vain normaalipainoisille tai lievästi liikalihaville, koska ne vaikuttavat paikallisesti.

Lisäksi äsken tajusin, kuinka huonosti minua on informoitu aikaisemman koulutukseni elintarvike alan perustutkinnon jatkamis koulutuksista. Nimittäin olisin hyvin voinut jatkaa ravintoterapeutuksi tai elintarviketeknolokiksi. Valitettavasti 18 vuotiaana tämä olisi tuskin minua kiinnostanut. Ja nyt ajatus opiskelusta on vain hankala, vaikka tuo ala kovasti kiinnostaisikin. Alan koulutusta on vain helsingissä ja kuopiossa.